Oferta pracy
Burmistrz Gminy Paczków zatrudni osobę bezrobotną ze stopniem niepełnosprawności do obsługi monitoringu miejskiego, na stanowisku "pomoc administracyjna techniczna".
Do niniejszego ogłoszenia nie stosuje się art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) CV,
2) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3) kserokopia świadectw pracy,
4) kserokopie dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności,
5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 19997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922).
Komplet wymaganych dokumentów aplikacyjnych, należy przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Kandydat na stanowisko- pomoc administracyjna techniczna – obsługa monitoringu miejskiego” na adres Urząd Miejski w Paczkowie, Rynek 1, 48-370 Paczków
lub złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w terminie do dnia 5 września 2016 r. do godz.14:00.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zawiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Otrzymanych ofert nie zwracamy.