Ogłoszenie o naborze członków do Komitetu Rewitalizacji
Burmistrz Gminy Paczków zgodnie z przyjętą Uchwałą nr III/18/2024 Rady Miejskiej w Paczkowie z dnia 27.06.2024 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, ogłasza nabór członków do Komitetu Rewitalizacji.
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Gminy Paczków w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza Gminy Paczków, w sprawach dotyczących wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Paczków na lata 2023 – 2030.
Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określa Uchwała Rady Miejskiej w Paczkowie nr III/18/2024 z dnia 27.06.2024 r., w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
Zgłoszenie chęci przystąpienia do Komitetu następuje na podstawie formularza zgłoszeniowego dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Paczkowie, na stronie internetowej https://paczkow.pl oraz w Urzędzie Miejskim w Paczkowie.
Nabór członków do Komitetu prowadzony będzie od 06.09.2024 r. do 27.09.2024 r.
Zgłoszeń kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji dokonuje się w ww. terminie poprzez złożenie wypełnionego formularza zgłoszeniowego, stanowiącego załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Gminy Paczków w sprawie ogłoszenia naboru na członków Komitetu Rewitalizacji.
Wypełniony formularz należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Paczkowie w formie papierowej lub elektronicznej w ww. terminie (decyduje data wpływu do Urzędu):
a) osobiście w sekretariacie (I piętro, pokój nr 11) w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie w godzinach pracy Urzędu (7.00-15.00);
b) drogą elektroniczną w formie skanu podpisanego formularza poprzez e-mail na adres: um@paczkow.pl;
c) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Paczkowie, ul. Rynek 1, 48-370 Paczków.
Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:
- złożone w innym terminie niż wyznaczony;
- przesłane w innej formie niż formularz zgłoszenia.
Informacja o wynikach naboru członków do Komitetu Rewitalizacji zostanie umieszczona po jego zakończeniu na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Paczkowie i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Paczkowie zgodnie z §3 ust. 19 Regulaminu Komitetu Rewitalizacji stanowiącego załącznik do Uchwały nr III/18/2024 Rady Miejskiej w Paczkowie z dnia 27.06.2024 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
Członkowie Komitetu Rewitalizacji zostaną powołani w drodze zarządzenia przez Burmistrza Gminy Paczków.
Formularz zgłoszeniowy.docx (27,88KB)
Regulamin losowania.pdf (1,34MB)
Wyniki naboru członków Komitetu Rewitalizacji.pdf (2,95MB)
Zarządzenie w sprawie powolania Komitetu Rewitalizacji.pdf (1,72MB)