Podpisano umowy na wykonanie inwestycji na terenie Paczkowa
W dniu 29 września 2023 r. w Urzędzie Miejskim w Paczkowie miało miejsce podpisanie dwóch umów związanych z realizacją inwestycji na terenie Paczkowa.
Pierwsza Umowa dotyczyła inwestycji pn. „Remont ul. Kolejowej w Paczkowie”. Umowę podpisał Burmistrz Gminy Paczków Artur Rolka oraz Wykonawca Ryszard Biela przedstawiciel firmy Transport Towarowy
Zgodnie z podpisaną umową inwestycja kosztować będzie 1 149 148,47 zł. Gmina Paczków na ten cel pozyskała dofinansowanie w wysokości 906 571,84 zł w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Łączna długość odcinka drogi objętej zadaniem to 719,13 mb.
Kolejna umowa, która została podpisana w tym dniu dotyczyła „Przebudowy drogi gminnej pomiędzy miejscowościami Kamienica i Gościce”. Umowę podpisał Burmistrz Gminy Paczków Artur Rolka oraz Wykonawca Ryszard Biela przedstawiciel firmy Transport Towarowy.
Całkowity koszt inwestycji wyniesie 1 599 643,40 zł. Gmina Paczków na ten cel pozyskała dofinansowanie w wysokości 1 107 966,00 zł w ramach pomocy dla operacji typu „Budowa i modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020.
W ramach zadania zostanie przebudowana droga o długości około 2,7 km,
Powyższe Inwestycje znacząco wpłyną na poprawę jakości infrastruktury drogowej na terenie Gminy Paczków oraz na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego.