Podatkowe decyzje wymiarowe w doręczeniu
Od 12 lutego br. na terenie Gminy Paczków trwa akcja doręczania mieszkańcom decyzji wymiarowych dotyczących podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego.
Zgodnie z przepisami Ordynacji podatkowej, pisma i decyzje z zakresu spraw podatkowych mogą być doręczane podatnikom za pośrednictwem pracowników organu podatkowego lub drogą pocztową. W Paczkowie do roznoszenia decyzji wymiarowych zaangażowano pracowników Urzędu Miejskiego, a w poszczególnych sołectwach naszej gminy korespondencję podatkową roznoszą także sołtysi. Wszystkie pisma zostaną dostarczone do adresatów - dzierżawców oraz właścicieli i współwłaścicieli nieruchomości - najpóźniej do 28 lutego 2021 r. Warto nadmienić, że w przypadku współwłasności małżeńskiej, małżonkowie otrzymują dwa egzemplarze decyzji (po jednym dla każdego z nich), ale obowiązuje ich uiszczenie jednej kwoty podatku.
Wszelkie pytania i wątpliwości w sprawie wydawanych decyzji wymiarowych podatku od nieruchomości należy kierować do Wydziału Finansowo-Budżetowego Urzędu Miejskiego w Paczkowie (Rynek 1, II piętro, pok. 20) - tel. (77) 431 67 91 wew. 181.